Predmeti

PS2SMUFOZS
Socijalni marketing u funkciji očuvanja sredine

Semestar: 9
Broj ECTS kredita: 6
Obavezan: Ne
Fond časova: 30
Modul: Poslovna psihologija

Ideja izučavanja predmeta: Primena znanja socijalnog marketinga u oblasti očuvanja sredine i održivog razvoja
Ciljevi izučavanja predmeta: Upoznavanje sa oblašću socijalnog marketinga (SM) i primena znanja SM u funkciji održivog razvoja i
dobrobiti: 1. Sagledavanje ključnih koncepata i alata SM; 2. Razumevanje i primena SM; 3. Savladavanje procesa osmišljavanja socijalnomarketinškog
plana; 4. Integrisanje teorijskih znanja, veština i iskustava; 5. Razvijanje veština istraživanja i planiranja intervencija
(pretraživanje e-baza, analiza situacije, analiza stejkholdera, analiza potrošača, kreiranje socijalno-marketinškog plana), i 6. Razvoj
transferabilnih kognitivnih (analiza i sinteza, kritičko mišljenje, kreativno rešavanje problema, kooperativno učenje), profesionalnih i
emocionalnih kompetencija (timski rad, individualni angažman u timskom radu, upravljanje vremenom, pisana i usmena komunikacija,
prezentovanje i odbrana projekta).
Ime i prezime nastavnika i saradnika: Prof. Dr Ivana B. Petrović

Angažovani predavači: